Meer informatie voor onze hotelgasten

Om ervoor te zorgen dat alles voor onze hotelgasten en eigenaren zo soepel mogelijk verloopt hebben we een aantal (nieuwe) huisregels:

  1. Wij hanteren, eigenlijk al jaren, een annuleringsregeling alleen wordt hier vaak overheen gekeken. Deze regeling is te vinden in onze algemene voorwaarden die meegestuurd wordt met de bevestiging van de reservering. Lees het even goed door om verrassingen te voorkomen.
  2. Om te voorkomen dat u reservering niet goed doorkomt is het alleen mogelijk om te reserveren per mail. Bij een wijziging van gegevens willen we vragen het reserveringsformulier in te vullen. Anders mag het via het contactformulier of per mail. (Dit is onder voorbehoud omdat we bezig zijn met een nieuw klantensysteem, wanneer hier meer over bekend is krijgt u dit per mail te weten).
  3. Kussens en manden zijn niet toegestaan. U mag een dekentje meenemen maar u krijgt deze niet meer terug omdat alles gewassen wordt en we dan niet meer weten van wie wat is.
  4. Eigen voer is toegestaan. Brokken graag leveren met maatbeker en hierop de hoeveelheden vermelden. Vers vlees wordt alleen geaccepteerd in porties. Houdt er altijd rekening mee om wat extra mee te geven voor het geval dat.
  5. Medicatie kan door ons gegeven worden. Wij geven dit met een beetje vlees mocht uw hond hier niet tegen kunnen dan dient u zelf iets mee te nemen waar wij het in kunnen geven. Neem altijd reserve medicatie mee mocht het verblijf onverhoopt verlengt worden.
  6. Bent u onderweg maar is er file of een oponthoud? Kan gebeuren maar stuur ons dan altijd een appje want anders staat u voor een gesloten deur.
  7. Honden mogen bij ons vlooienbanden dragen echter hebben we de ervaring dat deze niet goed blijven zitten. Het advies is om geen vlooienbanden aan te doen maar gebruik te maken van bijvoorbeeld een pipet. Als u toch graag een vlooienband omdoet is dit op eigen risico.
  8. Bent u eerder terug van vakantie? Dan begrijpen we dat u graag zo snel mogelijk de hond wilt ophalen. Laat u dit dan even weten per mail. Als u hem/haar nog graag gewassen wilt hebben houdt dan rekening met het volgende: wilt u de hond halen in de ochtend dan moeten we dit voor 18:00 weten, de avond ervoor. Als u graag de hond in de avond wil halen dan moeten we dit voor 10:00 weten, die ochtend. Let op: heeft u een afspraak staan bij de trimster tijdens het verblijf dan is het belangrijk haar te vragen of de hond eerder gehaald kan worden. 
  9. Honden moeten op ons terrein altijd aangelijnd zijn. Als u de hond komt brengen mag hij pas los in het verblijf in de ontvangstruimte of wanneer een van onze medewerkers dit aangeeft. Bent u de lijn vergeten? Geef het aan en dan regelen wij eentje voor het wandelen richting de auto.
  10. Reserveer voor de schoolvakanties op tijd om teleurstelling te voorkomen. We houden voor onze vaste viervoeters speciale plekjes vrij maar er wordt helaas na een bepaalde periode geen uitzonderingen meer gemaakt. Dit laten wij ruim van te voren weten via de website, onderaan onze mail en facebook dus houdt dit altijd goed in de gaten!

 

 

 

Burgers Hondenpension

Molenakkerstraat 2
5066 PV Moergestel

Telefoon: 06-29786576

E-mail: info@burgershondenpension.nl

Haal en brengtijden

Ma t/m Za11:00 - 12:00
19:00 - 20:00
Zondag19:00 - 19:30
Contact opnemen

Reserveren

Trimsalon Roijal

Vakkundig trimmen, knippen en wassen

Maaike van Roij
06 27197613 | trimsalonroijal@hotmail.com www.trimsalonroijal.nl


Lees meer